خونین شهر

خونین شهر

خونین شهر

خونین شهر

امام در سوگ استاد زاده ی خود


(تصویری)

 پیام حضرت امام خمینی به مناسبت شهادت شهید حاج شیخ مهدی شاه آبادی :

 بسم الله الرحمن الرحیم

امام خمینی

 انا لله و انا الیه راجعون.......

با کمال تأسف و تأثر شهادت استاد زاده‌ی محترم جناب حجت الاسلام آقای شیخ مهدی شاه آبادی را به پیشگاه معظم بقیةالله تبریک و تسلیت عرض می‌کنم. مبارک باد ....

برای شنیدن پیام تسلیت امام ، کلیک کنید .

 

شهید شاه آبادی در آیینه ی کلام رهبر :

«عالم جلیل و مبارز صمیمی و خستگی ناپذیر حجت الاسلام والمسلمین حاج شیخ مهدی شاه آبادی به شهادت رسید و پاداش سالها مجاهدت در راه خدا و تلاش برای حاکمیت اسلام را با رحلتی چنین افتخار انگیز که موجب رضوان الهی و مجاورت اولیاء الله است به دست آورد.»

رهبر

«بعد از اینکه انقلاب پیروز شد، این انسان گویى که برایش خواب و استراحت، راحتى معنى ندارد. چقدر شب ها اتفاق مى‏افتاد که ساعت دوازده و یا یک و دو بعد از نیمه شب بلند مى‏شدند با بعضى از دوستانشان راه مى‏افتادند و به سراغ بیمارستان ها مى‏رفتند، به عیادت مجروحین و جانبازان و رسیدگى به وضع بیمارستان ها، که برود ببینید بیمارستان ها چه جورى است؟ آیا به مریض‏ها کسى رسیدگى مى‏کند یا نمى‏کند و اگر نقصى وجود دارد پیگیرى کرده، بامسئولین تماس بگیرد.»

«شهید شاه آبادى یک انسان نمونه و استثنائى بود. یکبار من یادم نمى‏آید که در طول این دوستى چندین ساله‏اى که با این شهید عزیز داشتم، ببینم از کار خسته شده،و آثار کسالت و انزجار از کار را من هرگز در چهره این مرد عزیز و بزگوار ندیدم.»

«شهید عزیزمان آقای شاه آبادی برای ما برادر بسیار ارجمندی بود. روابط ما فقط روابط فکری نبود بلکه روابط عاطفی دوستانه و صمیمانه بود. ایشان چه قبل و چه بعد از انقلاب در خدمت انقلاب بوده و بالاخره در میدان جنگ با شقی ترین دشمنان خدا به شهادت رسید و این پاداش بزرگی بود که خداوند به این بزرگوار عطا فرمود گرچه این حادثه برای ما و شما تلخ بود اما برای خود شهید یک حادثه شیرین به حساب می آید.»

برای دیدن فایل تصویری این بخش و شنیدن خاطرات ، از زبان رهبر ، اینجا کلیک کنید .

 

شهید شاه آبادی در کلام آیت الله هاشمی رفسنجانی :

هاشمی

الحق که برای وجودی مثل ایشان حیف بود که با مرگ طبیعی از میان برود.   گر چه او با همه تجربیاتی که در طی چند سال مبارزه اندوخته بود،  برای انقلاب  ما و آینده ما حیف بود  چرا که   می توانست بسیار مفید و  مثمر ثمر واقع شود.   ما انتظار داریم که یادش و آثارش و دوستانش   و بیتش   بتوانند جای خالی او را برای ما پر کنند.

برای شنیدن ماجرای شهادت شهید شاه آبادی از زبان آیت الله هاشمی رفسنجانی ، کلیک کنید .

 

کلیپ زیبا از لحظه شهادت و تشییع شهید بزرگوار :

کلیک کنید .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد