خونین شهر

خونین شهر

خونین شهر

خونین شهر

وصیت نامه شهید حسین‌ رحیم‌پورسردشت‌

وصیت نامه :ه تعالی
بیادالله آرام بخش قلبهاوباسلام خدمت آقاامام زمان ونائب برحقش خمینی کبیراسوه مقاومت ولرزه افکن برپیکرپوشالی سردمداران کفرجهانی وباسلام به کلیه رهروان شهدای اسلام موضوع وصیتنامه ای کسانیکه مأموریت من برعهدداریدوبرروی تابوتم پارچه ای سفیدبکشیدتاهمه بدانندمن سفیدبخت بوده ام چشمانم رابازبگذاریدتاهمه بدانند چشم به راه بوده ام وازدنیارفته ام قالب یخی رابرروی مزارم بگذاریدتاهمه بدانندچشم به راه بوده ام وازدنیارفته ام ودستهایم راازتابوت بیرون بیاوریدتاهمه بدانند که دستهایم درالتماس ودست خالی ازدنیارفته امقالب یخی رابرروی مزارم بگذاریدتاصبحگاهان باتابش خورشیدآب شودوبجای مادربرایم گریه کند. گل سرخی برروی مزارم بکاریدتاهمه بدانندچشمانم ازسرخی گل بوده است گل سرخ دیگری برروی مزارم پرپرکنیدتاهمه بدانندمن هم هماننداوپرپرشده ام من می روم تاباپروازخودبسوی جبهه اسلام سنگرهم رزمم راپرکنم من می روم تااسلحه ای که ازدست همرزمم برزمین افتاده است برگیرم وبه جنگ باصدامیان کافربرخیزم من می روم تاراه کربلاراه دیگرعزیزان راجان هاغذای اباعبدالله الحسین(ع) خوب پدرومادرعزیزم سلام علیکم امیدوارم که مراحلال کنیدودرعزای من گریه وناله وزاری نکنیدچون فرزندتان باچشم بازاین راه راپیموده اگر هم گریه می کنیدبرمظلومیت اباعبدالله الحسین(ع) گریه کنیدمادرم عزیزم میدانم دربرابرزحمات شایان وبی دریغ شماکاری نکرده ام ونتوانستم زحمات شماراتلافی کنم بایدمراببخشیدو حلال کنید پدر ان شما هم همینطور امیدوارم خدا این قربانی ناقابل را از شما قبول فرماید پدر و مادر عزیزم من امانتی از جانب او و بالاخره پس برگرفت اما چه بهتر که در این راه مقدس خداوند امانت خود را پس بگیردشما همیشه ذکر زبانتان اینست که چرا مردم کوفه علی (ع) را یاری نکردند ولی من به ندای هل ناصر ینصرنی لبیک گفته و به سوی یار حقیقتی شتافتم و بالاخره این آرزوی دیرینه نصیب این بنده حقیرشده است خاهران و برادران عزیزم سلام امیدوارم هر بدی که از این حقیر دیده اید به بزر گیتان مرا عفو و بخشش کنید بعد از من برادرانم اسلحه مرا نگذارند بر روی زمین بیفتد خاهر عزیزم حجاب خویش را حفظ کن و تو میتوانی با حجاب خویش ادامه دهنده راه من باشی اقوام و خویشان عزیزم امیدوارم که شما هم به بزرگی خود این بنده حقیر را مورد عفو و بخشش واقع قرار دهید و مرا حلال کنید دوستان عزیزم اگر شما بخوبی یا بدی از این دوست حقیر خود دیده اید مرا حلال کنید .
((اللهم ارزقنا توفیق الشهاده))و برروی مزارم این شعر را بنویسید .
                   ای مادر غم دیده نداری خبری ازمن                       کز گردش ایام چه آمد به سر من
                   نشکفته گلی بودم اندر چمن حسن                         نا گاه فرو ریخت همه بال و پر من
((دعا به جان امام ،و السلام علیکم و رحمه ا... و برکاته))

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد