خونین شهر

خونین شهر

خونین شهر

خونین شهر

وصیت نامه شهید ابوالفضل‌ تاد

وصیت نامه :به نام الله پاسدار حرمت خون شهیدان
بازآمده ام عقده های به هم تنیده رنج و حرامان و آوارگی سال های یال را بر سر حرا میان ظالم جلّاد چون سیل فرو پاشم . با سلام حضور پدر عزیزم وامید وارم مثل همیشه شاد و خرّم باشید خدا انشاء الله سایه پدر بزرگوارم را بر سر برادرانم مستدام باشد مادر از بس شما را اذیت وآزار دادم خجالت می کشم الان می دانم که نعمت پدر ومادر چقدر نعمت بزرگی است و خدا می داند که الان شما را چقدر دوست دارم. حضور محترم برادرانم،حسن، حسین، محمد، رضا، جواد، مسعود سلام عرض می کنم امیدوارم که همیشه تندرست باشید و از شما عاجزانه خواهشمندم آن قدر که شما را اذیّت کرده ام مرا ببخشید تا خداوند هم از من راضی باشد. نماز وروزه را برای 5 سال مرحمت فرمایید. بالا خره از همه شما طلب مغفرت و بخشیدن دارم تا خداوند هم ازمن راضی باشد مادرم مرا ببخشید، پدرم مرا ببخشید، جبهه ها را خالی نگذارید برای امام دعا کنید وبه جبهه کمک کنید.
خوشا آنان که با عزّت زگیتی              بسـاط خویش بستند و رفتند
خوشا آنان که بر این عرصه خاک                 چو خورشیدی درخشیدند ورفتند
خوشا آنان که در وادی عشق                      حقیقت را پسندیدند ورفتند
شمع سوزان توأم اینک خاموشم نکن               از کنارت رفته ام اما فراموشم نکن
از سوز محبّت چه خبر اهل هواس را             این اتش عشق است نسوزد همه کس را 
500تومان از جهت قرضهایم به صندوق صدقات وخیرات بدهید بلاخره به تمامی اقوام وخویشان سلام برسانید و از ایشان بخواهید هر بدی و خوبی دیدند ببخشند به خاله طاهر بگویید ببخشید که من برای خداحافظی نرفته ام و حتی یک نامه هم ننوشتم
ولا تحسبن الذین قتلوا فی سبیل الله امواتاً فل احیاء عند ربّهم یرزقون
آنان که در راه خدا کشته می شوند مپندارید که مرده اند بلکه زنده اند ونزد خدا روزی می خورند .
  برادرانم حسن و حسین، محمدو رضا، جواد ومسعود را از ته دل ببوسید و از آنها بخواهید که مرا ببخشند بالاخره از شما وتمامی ایران خداحافظی می کنم دیدار انشاء الله به قیامت. شما را سفارش می کنم به نماز وروزه پدر ومادر اگر رفتید مکّه از خداوند  برایم طلب آمورزش کنید ونگران نباشید چون من در راه خداوند شهید شده ام و هیچ ناراحت نباشید من از شما خواهش می کنم به وصایای من عمل کنید و روحم را شاد کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد