خونین شهر

خونین شهر

خونین شهر

خونین شهر

وصیت نامه شهید سیدکاظ‌م‌ پورنقی ‌کاریز بداقی‌

وصیت نامه : الله الرّحمن الرّحیم
به نام خداوند بخشنده ومهربان
ولا تحسبن الذی قتلوا فی سبیل الله اقواتاًبل اعیاء عند ربهم یرزقون
گمان نکنید کسانی که درراه خدا جنگیده وکشته شده اند ، مردگانند بلکه آنان زنده اند و در نزد خدایشان روزی می خورند.
بنام الله پاسدار خون شهیدان و سلام برحضرت صاحب الزمان منجی انسانها، وسلام بر رهبر کبیر اسلامی امام خمینی و سلام بر تمام شهیدان اسلام مخصوصاً شهدای کربلای ایران که با خون خود نهال اسلام را آبیاری نمودند سلام برتمامی رزم آفرینان جبهه های حق علیه باطل که با دل وجان از مرزهای  اسلامی پاسدار می نمایند.
ای خدایا این بنده گنهکار است روبه درگاهت آمده و همیشه رضایت وخوشنودیت را جلب نمودیم . ای خدایا گنهکارم چه کنم که هیچ کسی از تو مهربان تر نمی بینم و نمی شناسم به سوی درگاهت آمده ام که شاید این بنده گنهکار کوچکت رابخشیده ودست لطف برسرم بکش خدایا خودت براین مردم رحم کن بیشتر مردم فرزندانی دراین راه داده اند و برای حفاظت دینشان تا کشته شدنشان از پای ننشسته خدایا خودت نظر لطفی به سوی ما کن و هر چه زودتر مارا تاآزادی کربلا و قدس عزیز و پیروزی کامل برسان. خدایا من گنهکارم نظر لطفی بسویم کن و هر چه زودتر مرا نیز مانند برادرانی که به سوی خودت خواندی مرا نیز به سوی خودت بخوان خدایا خودت از سر تقسیراتم در نگذر چون خودت الرّحمن الرّحیمی.
اگر خدا خداست این بنده گنهکار را نیز به سوی خودش می خواند و چند وصیّتی برای پدر و مادرم ومردم و دوستانم (واحد تخریب) دارم.
پدر مادر عزیزم مرگ به سوی همه می آید چه زود ودیر وهمه این را همه می آیند چه زود و چه دیر همه وهمه باید خود را برای استقبال مرگ حاضر کنند و بهتر انسان در راه خدا و برای حفاظت دین کشورش در راه خدا کشته شود اگر چنانچه خدا خواست و این بنده حقیرش را سوی خود خواست هیچ ناراحت نشوید وخداتان را شکر کنید که فرزندتان به راه بد کشته نشد و راه خودش را تشخیص داده ما از سوی او آمده ایم و چه زودتر وچه دیرتر باید به سویش برویم من امانتی بودم در نزد شما آخرش باید این امانت را به صاحبش تحویل بدهید چه بهتر این امانت را در راه خودش وسالم تحویل بدهید. آفرین بر شما پدر ومادران که فرزندانتان را به خوبی تربیت کردید و دوباره به صاحبانشان تحویل دادید.    

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد