خونین شهر

خونین شهر

خونین شهر

خونین شهر

وصیت نامه شهید رضا آشوبی‌

وصیت نامه :بسم الله الرحمن الرحیم
رب شرح لی صدری و یسری لی امری و احلل عقه من لسانی یفقهوا اقولی
به نام الله و به اسم خون شهیدان و با سلام درود به روان پاک شهدای اسلام بالاخص شهدای جنگ تحمیلی و شهدای عزیز فاجعه خونین جمعه در یک قطعه اللهم الرزق شفاعته الحسین یوم الورد و ثبت لی قدم صدق عندک مع الحسین و اصحاب الحسین الذین بذلو مهجهم دون الحسین علیه السلام
خداوند شفاعت حسین را در آن روزی که بر تو وارد می شوم روزی امر فرما و مرا نزد خود با حسین و یاران حسین که جانهایشان را فدای حسین کردندبی صداقتثابت قدم بردار خدایا روزی که کاروان در کاروان می رفت سوی عشق رضا از کاروان عقب مانده بود و در سوگ شهادت و شهادت طلبی می سوخت و با خود زمزمه می کرد ای شهادت تو در کجا و من در کجا که من هر لحظه انتظار می کشم و همیشه این ندا را با خود قرائت*** می کنم . و با خود می گویم که اگر من در جبهه به خون شناور شدم و مسلح قطیعه قطعه پیکر کردم بر این *** این عمر است که تسلیم به دشمن ستمگر شوم و حال سخنم با توست ای برادر ای جوان تو که عمری تشنه آب حیات بودی عطش یافتن داشتی و جون آهویی رسیده و غزالی حیران سراغ چشمه و سایه ای و درختی مکشی تا سختی بیاسایی و آرام بگیری و سیراب شوی اینک هم این جمهوری اسلامی و دستاوردهایش همان سایه و همان چشمه همان درخت جان عطشناکی را سیراب کن حال موقعی رسیده که خود را شناسی تا خدای را بهتر شناسی خط را بشناس تا از خود رها شوی و به خدا برسی این عرض نفسه به گوش کن و تفکر کن که تو در کجای جهانی و به کجا خواهی رفت و تا کجا می توانی پرواز کنی و با کدام نان و ×××بسوی کدام مقصد.
جوانان عزیز دوستان جوان خانه آخرت خود را با ایمان و عمل خالصانه برای خدا بنا کنید بنده خدا باش چون بنده خداشدن  تو را از همه بنده ها آزاد می کند چون عبادت خدا آزادی بخش است و عبدیت او فریت می آورد. ای جوانان عزیز خانه آخرت خویش را با دوست به ایمان و عمل خالص بنا کنید. ما بهشت و جهنم را در این دنیا با اعمالمان می سازیم یا معمار بهشت خویشیم یا ×××جهنم خویشیم. آخرت عکس العمل اندیشه و ایمان تو در دنیااست و حال چون از این معرکه سرافراز و موفق بیرون آیی سعی کن نماز جماعت و نماز شب را ترک نکنی و اما مطلب بعدی اینکه امام را تنها نگذارید امام موجودی الهی است و امام هم شهید است که ز خون هر شهیدی لاله‌ای است مبادا روی لاله پا گذارید که امام خویش را تنها نگذارید و اما تو ای برادر جوان تو که در پشت جبهه هستی توکه در پشت میز نشسته ای بدان که تو و آرامش تو حاصل خون هزاران شهید است پس مبادا خانواده های شهدا و رزمندگان و مراجعین برخورد کنی که موجب ناراحتی های خانواده های محترمشان شوی بدان که خانواده شهید اجری عظیم در نزد خداوند دارند پس بیا به خاطر حرمت خون شهیدان با این طیف کمی ملایمتر و خوش برخوردتر باش و اما تو ای برادر انتظامی و تو ای برادر کمیته ای تو که کارت حاصل خون هزاران شهید به خون خفته در سرزمینهای سیستان و بلوچستان و غرب و جنوب کشور است مگذارید با رایج شدن بیش از حد موارد فساد لطمه ای به این انقلاب عظیم و اسلامی زده شود و اما تو ای پدر و مادر شما که عمری رنج کشیدید و فرزندی را به سپاه اسلام و جامعه اسلامی تحویل دادید و تو ای مادر که شب خواب راحت بخاطر من به چشمانت نیامد اینک از اینکه خداوند افتخاری بزرگ نصیب کرده و فرزندی که از دامن پاکت برخاسته است مجدداً به خدا بازگردانید ناراحت مباش و بلکه باعث افتخار و سرافرازیت قرار ده و در سوگ شهادت من اشک چشمانت را جاری مساز اما اگر با گریه کردن سبک می شوید گریه کنید مبادا گریه شما دشمن شاد شود و آخرین پیام من به شما خواهران است شما که حجابتان کوبنده تر از خون من و هزاران شهید دیگر است و حجاب ثمره جمع این خونهاست سعی کن که در حفظ آن کوشا باشی و در پایان از شما دوستان عزیز و آشنایان و قوم و خویشان و بالاخص پدر و مادر و خواهران و برادران می خواهم که در طول عمر ناقابل چنانچه خطایی دیده و ناراحتی مشاهده کرده اید بخاطر من بلکه بخاطر رضای خدا از خطایم در گذرید و مرا ببخشید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد