خونین شهر

خونین شهر

خونین شهر

خونین شهر

وصیت نامه شهید حسن‌رضا مظ‌فریان‌کاریزانی‌

وصیت نامه :به نام الله پاسدار حرمت خون شهیدان و با سلام و درود به رهبر کبیر انقلاب اسلامی و با سلام به مفقودین و مجروحین و اسراء و با سلام به منجی بشریت امام زمان (عج) و با سلام به خانواده عزیزم و سلام و درود به ملت عزیز و گرامی ، صحبت شهید و وصیت شهید ، شاید پیامی برای ملت گرامی خوب بوده باشد و به وصیت شهدا احترام قائل باشند ولی من کوچکتر از آن هستم که به ملت عزیز پیام بدهم و پیام شهید همان پیام امام و پیام امام همان پیام شهیدان و سپاه است حتی امام فرموده اند : من بوسه به بازوی بسیج می زنم پس ای ملت عزیز و خانواده عزیز شاید شهید جسمش ساکن باشد روح آن همیشه زنده است ای ملت گرامی این شهیدان حقی به گردن دارند و در آخرت اگر حرفشان را گوش کردید شما را شفاعت می کند اما اگر نکردید از شما می پرسند و سوال می کنند و وصیت می کنم که بعد از من برادرانم به جبهه بروند و جبهه را خالی نگذارند ، امت ایران جبهه ها را خالی نگذارید که این حرف امام و شهیدان غیره است .
بعد از من یکی از برادرانم راه مرا ادامه دهد . راه خوب و صحیح و به آن بگویید علاقه من به خوشنویسی زیاد است و شما برادر عزیز (محمود و حسین ) خطاطی را یاد بگیرید ای پدر و مادر عزیزم انشاء ا… که در جوار حضرت رضا (ع) به سلامتی زندگی کنید راستی مرا در بهشت رضا به خاک بسپارید و مرا ببخشید مادر جان تو را اذیت کردم انشاء ا… مرا عفو بفرمایید همچنین از پدر گرامی و عزیزم ، خواهش دارم که مرا ببخشید و 2 الی 3 دفعه به گریه و او را نالان کرده ام و معذرت می خواهم خدا نگهدارتان امام زمان و امام رضا (ع) حافظتان ، والسلام .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد