خونین شهر

خونین شهر

خونین شهر

خونین شهر

شما طبع‌ شاعری‌ دارید!

عنوان : شما طبع‌ شاعری‌ دارید!
راوی :خانواده شهدا
منبع :سیره شهید دکتر بهشتی
یکی‌ از اعضای‌ روحانی‌ شورای‌ مرکزی‌ حزب‌ جمهوری‌ اسلامی‌ که‌ در روزهای‌ اول‌جنگ‌ در مناطق‌ عملیاتی‌ جنوب‌ با کارشکنی‌های‌ متعدد بنی‌صدر مواجه‌ شده‌ بودیک‌ بار که‌ از جبهه‌ برگشته‌ بود در دفتر سیاسی‌ حزب‌ به‌ آقای‌ بهشتی‌ گفت‌ من‌ دیگربه‌ اهواز برنمی‌گردم‌ چون‌ ماندن‌ من‌ در این‌ شرایط‌ هیچ‌ فایده‌ای‌ ندارد، از یک‌ طرف‌جوانهای‌ ما پشت‌ سر هم‌ شهید می‌شوند و از طرف‌ دیگر هم‌ کسی‌ به‌ حرف‌ من‌گوش‌ نمی‌کند و بنی‌صدر هم‌ که‌ مرتباً ایجاد مانع‌ می‌کند. آقای‌ بهشتی‌ ایشان‌ را با این‌جمله‌ آرام‌ کردند که‌ شما طبع‌ شاعری‌ دارید کمی‌ استراحت‌ کنید حتماً خودتان‌برمی‌گردید به‌ جبهه‌ و من‌ شاهد بودم‌ پس‌ از دقایقی‌ که‌ با وی‌ صحبت‌ کردند او کاملاًآرام‌ و بانشاط‌ شد و رنگ‌ و روی‌ شادابی‌ پیدا کرد.
سید علیرضا بهشتی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد