خونین شهر

خونین شهر

خونین شهر

خونین شهر

وصیت نامه شهید مهدی‌ عدالتی‌خدابنده‌

وصیت نامه :بسم الله الرّحمن الرّحیم
قال رسول الله (ص) : قال الله تعالی عزوجل:من طیبنی وجدنی و من وجدنی احبّنی و من احبّنی عشقتنی و من عشقتنی عشقته و من عشقته قتلته ومن قتلته فعلّی دیته ومن علّی دتیه فاَناَ دتیه
فرمود رسول خدا (ص) که خداوند می فرماید : آنکه دنبال من گشت مرا پیدا کرد و کسی که مرا پیدا کرد مرا دوست داشت عاشق من شد و کسی که عاشق من شد من نیز عاشق او شدم و کسی را که من عاشقش شوم او را می کشم و کسی را که من کشتم به من واجب است که دیه اورا بدهم و دیه خون بهای او همانا خون من هست.
با سلام بر آخرین پیامبر خدا محمد مصطفی (ص) و خاندان او ، و باسلام بر یگانه فجر عالم بشریت امام زمان (عج) فرجه والشریف و نایب برحقش امام خمینی و امت شهید پرور ایران .
خداوندا از تو خواهانم که مرگ مرا شهادت در راهت و تحت عنایت رسولت و در کنار اولیائت قرار دهی و از تو خواهانم که این اولین وصیت نامه ای است که در تمام عمرم می نویسم و اگر خداوند بخواهد انشاءالله آخرین آن نیز خواهد بود اینک که به جبهه آمده ام و آماده حمله بر سپاه کفر می شوم نه برای انتقام بلکه به منظور احیاء دینم ، انقلابم ، و برای ادامه راه شهدا و با دعا برای سلامتی رهبر فرجه الشّریف پرچم لا اله الا الله محمّدرسول الله (ص) را بر فراز قدس عزیز و کاخ کرملین و کاخ سفید و تمامی بلاد غیر اسلامی برافرازیم . و ما دست از مبارزه نخواهیم کشید تا آن روز را شاهد باشیم و اگر خداوند نظر لطفی براین بنده حقیرو ناتوانش داشته باشد، فیض عظیم شهادت را در این راه قدس نصیبم فرماید در آن هنگام قطرات ناچیز خونم با پیوستن به در دریای بی کران خون دیگر شهیدان اسلام و شما کسانی که در مجلس روضه خوانی حسین (ع) که با ریختن اشکهای فراوان فریاد بر می آورید که: ای کاش من هم در صحرای گرم و سوزان کربلای حسین بودم و پسر پیغمبر را یاری می کردم. اینک باهوش باش وبه پا برخیز اگر لحظه ای به خود نیایی دیگر تا ابد متوجّه نخواهی شد هر چه زودتر تصمیمت را بگیر اینک تاریخ صدور انقلاب تکرار شده است و بدان کشتن و سختی کردن در امور جنگ ، مقابله با با فتنه انقلاب خداست. چه جنگ با کافران بعثی خیانت به اسلام است . پس بدان ای برادر وآگاه باش و اگر می توانی حرکت کن و به پاخیز که لحظه دیگر دیر است. هم اکنون تودر بوته آزمایش قرار گرفته ای، پس اسلام را یاری کن .
 امروز تمام کافرو منافقین: چه شرق وچه غرب: چه شرقی وچه غربی برعلیه اسلام ومکتب و شرف و انسانیت ما بر پا خواسته و بدانید این نهضت اگر خدای نکرده شکست بخورد همان طور که امام عزیز فرمودند: دیگر نمی توانم از اسلام سخن بگویم و اگر پیروز شویم که می شویم ویقین داریم وبرای ابد کافر ومنافق را نابود ساخته ایم . و ای مادر عزیزم کتم را بیاور تا بپوشم که خون من از خون امام حسین(ع) و علی اصغر وعلی اکبر و دیگر شهدای اسلام که بخون خفته اند رنگین ترین است . به شرق وغرب بگوید اگر خانه ام را به آتش بکشندو قلبم را سوراخ کنند آرزوی اظهارو ضعف و شکست اسلام و دینم را به گور خواهم برد و اگر پیکرم را زنده زنده، قطعه قطعه و پاره پاره کنند و رگهای تنم را بسوزانند باز فریاد خواهم زد که ،(( اسلام پیروز است، کفر و نفاق نابود است.))
ای خدای مهربان دیگر خسته شده ام تا کی باید زنده بمانم و شاهد باشم که بهترین دوستانم ویاران امام همچون ، مجید رضائی، دلیل علی محمدی و عبد الله صادق در کنارم شهید می شوند ومن دم نزنم؟ پدر مادر عزیزم ، از شما تنها خواهشی که دارم این است که شهادت را افتخاری بزرگ برایم بدانید و در شهادت من اشک نریزید . مانند امام که در سوگ فرزندش اشک نریخت . و مرا ببخشید چون فرزند خوبی برای شما نبودم و شماها را همیشه اذیّت می کردم .
خواهران مهربانم ، شما باید همچون زینب سلام الله علیه دختر پیامبر این داغدیده صحرای گرم و سوزان کربلای حسین، از دستاوردهای انقلاب اسلامی دفاع کنید و شهادت من تاثیری در روحیه شما عزیزان نگذارد و با گامهای استوار به شرق و غرب بفهمانید که اسلام فقط مکتب شهادت طلبی در راه خداست و در شهادت من اشک نریزید و اگر قرار است اشکی ریخته شود در عزای امام حسین (ع) ریخته شود که سراز تنش جدا کردند و بر بدن مبارکش اسب تاختند و خانواده اش را به اسیری بردند. صبور وبردبار باشید و هیچ گاه دست از مبارزه علیه استعمار گران نکشید .
و به دوستان ومعلمان و همکارهایم بگوییدکه هرکاری می کنند ، حتی کوچکترین کارها مانند غذا خوردن وخوابیدن و عین را برای خدا انجام دهید. درس را برای یاد خدا یاد بدهید و یادبگیرید که همیشه در زندگیتان موفق وپیروز باشید . در پایان دوباره به پدر ومادر عزیزم بگویم که شهادت را برای من افتخاری بدانید و اگر برایشان امکان داشت یک سال نماز و روزه انجام دهند . جنازه ام را در بهشت رضا دفن کنید و هزار تومان پول در وجه سپاه بریزید .
           سر داد از آن هو بهنگام صـلوته                   نوشـید زجـام اکسیر حیـات 
           قلطید به سحر خون فریاد کشید                   بر نام مبارک خمینی صلوات
الهم صل علی محمّد وآل محمّد
خدایا خدایا تا انقلاب مهدی خمینی را نگهدار
                                     خدایا خدایا ستاره ها را کشتند تو خورشید را نگهدار
                                                                      محمّد حسین چاوشی
                                                                             16/12/1365

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد