خونین شهر

خونین شهر

خونین شهر

خونین شهر

وصیت نامه شهید حسین‌ عط‌اری‌

وصیت نامه :سم الله الر حمن  الرحیم
مطالب شهید در دفتر خاطرات :
عوامل بوجود آورندة عشق به خدا:
1- ترک گناه .
2- کنترل معاشرتها .
3-به یاد خدا بودن .
4- حق الناس را ادا کردن .
5- ترک شو خیهای سبک .
6- فصول کلام (پر حرفی ).
7- بر پایی نماز شب  .
8- تلاوت قرآن،صفای  دل ،می آورد و قلب قسی را شستشو می دهد .
9- روزه مستحبی به انسان استقامت می دهد و سپری در مقابل آتش جهنم .
10-  گاهی خلوت کردن با مبعود خود .
11-کنترل خوردن وآشامیدن.
12- تواضع .
13- همیشه  خود را در محضر خدا دیدن .
                                                                                      بسیج پایگاه شهید امجدی                                                          
                                                بسم الله الر حمان الرحیم
سپاس خداوند را که توفیق جهاد در راهش را نصیبم نمود  و لیاقت  هم جواری و همنشینی با مجاهدین فی سبیل ا... و مخلصان درگاه حق را به این حقیر عنایت فرمود . شکر ومنت  خدای را که حیات ما را در این زمان و در این دیار قرار داد تا بتوانیم در نصرت حق بکوشیم و در کنار جندا... و اولیاءا... باشیم .
خدایا تو را شکر می کنم از اینکه رهبری روشن و آگاه را برای ما قرار دادی تا ما را از ظلمت و ظلمتکده رهاند وما را از  حضیض جهالت نجات  دهد . خدایا تو شاهد و گواهی که من  فقط برای یاری دین  تو و برای حفاظت از قوانین  اسلام  به  جبه آمدم من آگاهانه و با عشق حسین مظلوم (ع)به جبه آمدم چون  دلتنگ دیدار حسین هستم و برای تقرب  به خدا به جبهه  آمدم چرا  که برای بنده هیچ چیز بهتر و شیرینتر از قرب به خدا و مقرب به درگاه خداوند شدن نیست . چه مزدو اجرای بیشتر از این میتواند برای او باشد . اکنون که تمامی جنود شیطان قصد به نا بودی اسلام کرده اند بر تمامی مسلمانان دفاع از اسلام واجب است و به فرمودة امام عزیزمان دفاع از اسلام از نماز و اجبتر است پس چه چیزی میتواند سد و مانع  جهاد و دفاع از اسلام و آمدن به جبهه شود . جبهه ها و سنگرها را خالی کنیم چرا که قرآن مجید در سورة تغابن می فرماید :
 به حقیقت   اموال و فرزندان شما اسباب فتنه و آزمایش شما هستند (به آنها دل نبندید و بدانید )نزد خدا اجرعظیم خواهد بود طوری کار کنید که در فردای قیامت در نزد ائمه معصومین و حضرت امام حسین (ع)و یارانش و شهدا سر افکنده نباشید آنان که خوک صفتانه در دنیا غرق شده اند و مانند سگان بر روی لاشة مردار به دنیا چسبیده اند و مال دنیا جلو چشمشان را گرفته است بدانند که با هر قطرةخون شهداء که بر زمین می چکد و ظیفه شان سنگین تر و عذابشان در آخرت سخت تر خواهد شد آیا وقت این نرسیده که اینان به خود آیند و دنیا را رها کنند و قدری برای آخرت خود کار کنند ؟
برادران عزیز :برای شستشوی روح خود لا اقل یک بار هم که شده به جبهه ها بیایید و از نزدیک با رو حیّةرزمندگان و معنویات جبهه آشنا شوید .امّت مبارز :ولایت فقیه برای مردم به منزلة چراغ راه است که تا زمانی که به نور افشانی  می پردازد گذر از معابر صعب العبور آسان می شود . از ولی امر خود که به حقّ  نائب امام زمان هستند پیروی کنید که در غیر انصورت شکست در پیش  روی شماست . آنانی که نظر خودشان می  خاهند از راه شریعت و از راه معرفی رهبری شرعی رهبری جامعةاسلامی و ولی  فقیه را تضعیف کنند بدانند که در جهت ضلالت و رسوایی خود پیش میروند . امّت اسلام با اتحاد و انسجام خود را در سایة رهبری حفظ کنید ،پدر و مادر عزیزم ،از اینکه در این مدت زندگانی ام نتوانسته ام خدمت و کاری انجام  دهم و شما را در امورتان یاری کنم مرا ببخشید چرا که بعد از رسیدن   به سن تکلیف جبهه را مقدمتر  می دانستم و به جبهه آمدم و البته  می دانم که خودتان نیز راضی نبودید که در کنار شما باشم در حالیکه جبهه احتیاج به نیرو دارد از تمامی اقوام و دوستان وآشنایان می خواهم  که اگر از من بدی دیدند و باعث  ناراحتی آنان شده ام مرا ببخشید . و اگر هم در پشت سر آنها غیبتشان را کرده و یا به هر صورت حقّی از جانب ایشان بر گردن من است از من بگذرند . و از اخوی های عزیزم خواهشمند م مرا ببخشید چون نتوانستم به خوبی حق آنانرا ادانمایم .محل دفن برای من مطرح نیست هر کجا که برایتان مقدور است و خود صلاح می دانید دفنم نمایید . ضمن یاد آوری اینکه شهید احتیاج به عزاداری ندارد و از شما خانوادةعزیزم در خواست می کنم پس از شهادت من
طوری عمل کنید که با عث خوشحالی دشمنان انقلاب که همانا دشمنان اسلامند بشود . مجالس را طوری بر گذار کنید که خدای نکرده مغایر با احکام اسلام نباشد راضی نیستم کسانیکه نسبت به انقلاب و امام عزیز بد بین هستند در مجالسم شرکت کنند در خاتمه بار دیگر از پدر و مادر و خاهرانم وبرادران و تمامی اقوام و دو ستان حلالیت می  طلبم و عاجزانه در خواست میکنم مرا  ببخشند و از خدا برایم طلب مغفرت نمایید .                                                               والسلام علی من اتبع الهدی 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد