خونین شهر

خونین شهر

خونین شهر

خونین شهر

وصیت نامه شهید علی رضا ضرابی ‌گل ‌ختمی‌

وصیت نامه : الله الرحمن الرحیم
یا ایتها النفس المطمئنه ارجعی الی ربک راضیه فادخلی فی عبادی و ادخلی جنتی
با سلام به یگانه منجی علم بشریت امام زمان علیه السلام و با سلام به رهبر عالیقدر انقلاب اسلامی امام خمینی روح فدا با سلام به خانواده محترم و عزیز ، سلام علیکم : انشاء ا… که خوب و سلامت و هیچگونه ناراحتی در روح و جسمتان نداشته باشید و از اینکه فرزندتان را به جبهه فرستادید و امانتی که در دست داشتید و به صاحب اصلی آن تحویل دادید . راضی و خشنود باشید همینطور که می دانید وظیفه هر مسلمانی است که وصیت نامه داشته باشد و منهم بر حسب وظیفه برخود دانستم که چند کلمه برایتان بنویسم . همینطور که می دانید الان تمام قدرتها در برابر انقلاب اسلامی ایران قدر علم کردند و می خواهند اسلام را از بین ببرند امام نمی دانند که فرزندان اسلام برای مبارزه علیه این شیطان ایستاده اند و تا نابودی آنها از پای نخواهند نشست عزیزان همینطور که در دعاها می خوانیم ، یا ابا عبدالله علیه السلام ایکاش می بودیم و یاریت می کردیم ، الان وقت وقت یاری کردن است اگر واقعاً مسلمان هستیم و گدای در خانه امام حسین (ع) هستیم باید بپا خیزیم . دیگر وقت شعار نیست وقت عمل است وقت نام اسلحه را برزبان جاری کردن نیست بلکه وقت اسلحه به دست گرفتن و جهاد فی سبیل الله کردن است من نمی خواهم شما را نصیحت کنم و یا اینکه در این زمینه چیزهایی برایتان بنویسم ، اما دوست دارم به هم سن و سالهای خودم تذکر دهم و بگویم که مبادا خدای ناکرده همینطور که من در غفات بسر می بردم شما هم این چنین باشید . مبادا خدای ناکرده عملی را انجام دهید که رضای خدا در آن نباشد بیائید اعمال را فقط برای خدا خالص گردانیم رضای خدا را در نظر بگیرید آن وقت هر کاری را که می خواهید بکنید ، همینطور که گفتم چونکه خودم غافل از این مسائل بودم بهمین خاطر دوست دارم شما اینچنین نباشید . مبادا خدای ناکرده عملی را انجام دهید که رضای خدا در آن نباشد بیائید اعمال را فقط برای خدا خالص گردانیم رضای خدا را در نظر بگیرید آن وقت هر کاری که می خواهید بکنید ، همینطور چونکه خودم غافل از این بسر مسائل بودم به همین خاطر دوست دارم شما اینچنین نباشید . چشمتان را به این دنیا باز نکنید ، چرا که هر چه چشم بر وی این دنیا بیشتر گشاده شود ، بدبختی ها و ذلتها بیشتر می شود همینطور که ائمه هداء علیهم السلام فرمودند . دنیا محل گذر است ، مبادا در این چند روزه دنیا به فکر مادیات باشیم ، این دنیا فرصتی است برای آخرت هر چه در این دنیا بکاریم در آن دنیا برداشت خواهیم کرد . الان جنگ و همچنین مبارزه با دشمنان اسلام بهترین کشتزار است ، بیائید هرچه دارید در این زمیت بکارید همینطور که فرموده اند ایثار کنید ، انفاق کنید در راه خدا با دشمنان بجنگید و ….که اگر این بذرها را پاشیدید فردای قیامت محصول خوبی خواهد داد . شما که نور چشم امام و امیدهای اسلام هستید ، خواهش می کنم که اسلحه ها را روی زمین نگذارید ، مبادا قلب دشمن را شاد کنید که اگر خدای ناکرده اینچنین شود قلب امام زمان علیه السلام و امام امت را شکسته اید بیائید از این نعمت الهی یعنی وجود امام عزیز بهره کافی ببرید باور کنید اگر ایشان را یاری نکنیم و دنباله رو خط ایشان که همان سبیل الله است نباشیم و به حرفهای پیامبر گونه ایشان گوش نکنیم و عمل نکنیم فردای قیامت ازشما شکایت خواهد کرد برای اینکه یکی از شاکیان روز قیامت دانشمندی است که در بین نادانان باشد عزیزان اگربه کربلا مشرف شدید سلام مرا هم به امام حسین (ع) و اهل بیت عصمت و طهارت خیلی به گردن ما حق دارند . برادران و خواهران گرامی مبادا این اندیشه را به خود راه دهید که ، جوانهای ما رفتند ، حیف بودند و …چرا که همه باید برویم تازه اگر این جوانها بروند برادران کوچک آنها هنوز در گهواره ها هستند و دشمنان اسلام باید بدانند این اطفال که امیدهای آینده اسلام هستند در برابرشان خواهند ایستاد و آنها را از پای درخواهند آورد از اینکه پرحرفی کردم معذرت می خواهم انشاء ا… که مرا ببخشید و از تمام کسانیکه مرا می شناسند می خواهم که برادر کوچشکان را ببخشند . و السلام علیکم و رحمه الله و برکاته
برادر حقیر علی رضا ضرابی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد