خونین شهر

خونین شهر

خونین شهر

خونین شهر

وصیت نامه شهید علی‌ ط‌اهری‌

وصیت نامه :بسم الله الرحمن الرحیم
و من المسرفین رجال صدقوا ما عاهدوالله علیه فمنهم من فضه محبه و منهم؟؟؟
خدایا نمیدانم ب چه زبانی و چگونه از تو تشکر کنم از اینکه دوره زندگیام را در بین اینچنین امتی نمونه و این خانواده محترم قرار دادی.
خدایا تو شاهد باش که با ملت مظلوم ما چگونه برخورد میکنند و چطور کودکان و مادران و پدران؟؟؟موشکهای پیشرفته شرق و غرب و سلاحهای شیمیایی دشمنان تو به شهادت میرسند.
خدایا اینان جز تو کسی را ندارند و کسی را جز تو برای یاری نمیخواهند اینان فقط جرمشان این است که میخواهند دین پیامبر تو را در سراسر جهان گسترش دهند خدایا یاریشان کن. این بار، بار چهارم است که به جبهه میروم اما نمیدانم که چرا خداوند کولهبار سنگین معصیت را از دوشم نمیگیرد و حضرت مهدی شهادتنامهام را امضاء نمیکند.
با خود فکر میکنم آنقدر معصیت کار هستم که شاید گنهکارترین انسان روی کره زمین عصر هستم و این باعث میشود که لیاقت شهادت در راه خدا را نداشته باشم ولی از جاییکه امید به رحمت خداوند دارم هرگز نا امید نمیشوم و آنقدر به جبهه میروم و با صدامیان و آمریکائیان میجنگم تا شهید شوم.
از ملت شریف و بزرگوار ایران میخواهم که امام را تنها نگذارند و مسأله جنگ را شوخی نگیرند. با تشکیل نیروهای مخلص به طرف جبههها، جبههها را گرم نگهدارند؟؟؟ که خدای نخواسته اینطور نباشد روزی عزای مسلمین و محرومین و دفن اسلام است.
و اما شما ای جوانان خوب هوشیار باشید و باید مظلومیت اسلام را به جهان برسانید و مواظب خودتان باشید که آمریکا از شماها خیلی سیلی خورده و خیلی هم میترسد. از جوانانی که با لباس فرهنگ غرب کمک به منافقین میکنند و همچنین از خواهرانی که حجاب اسلامی را رعایت نمیکنند راضی نیستم و از آنها میخواهم که در تشییع جنازهام شرکت ننمایند.
و با شما ای پدر ارجمند و بزرگوارم امیدوارم که به احترام مقامی که در نزد خداوند دارید مرا ببخشید من خیلی فرزند زیانکاری بودم و میبایست از میان شما میرفتم.
مادرخوبم امیدوارم که در تشییع جنازهام با آن روحیهاستوارت آنچنان سیلی به آمریکائیان بزنید که از خلیج فارس راه آمریکا را گم کنند و دیگر دست از سر محرومین و مستضعفین بردارند.
از تمامی اهل خانواده و همسایگان میخواهم که اگر از من بدی دیدهاند مرا ببخشند.
در ضمن از پدرم میخواهم که به وصیتم عمل نماید.
برای من خرج ندهید و اگر ممکن است آنرا به جبهه اهداء کنید. فقط با مراسمهای کوچک و سبک بگوئید که حسین(ع) در کربلا شهید شده است و به خاطر من به هیچ عنوان مراسمی برگزار نکنید زیرا که من لیاقت آنرا ندارم.
در ضمن اگر شهید شدم 1500 تومان نذر امام رضا کردهام آنرا؟؟؟اگر کسی از من پولی طلبکار بود و یا مقروض بود با پدرم حل و فصل نماید.
به امید پیروزی حق بر باطل

نظرات 1 + ارسال نظر
صدف دوشنبه 31 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 09:57 ق.ظ http://www.istgah.asantabligh.com

سلام خوبی ؟ وبلاگ قشنگی داری !یه سری هم به ما بزن ...هرچی دلت می خواد تو سایت من هست ممنون ازلطفتون راستی یه موقع واسه تبادل لینک اونم با (جایزه ویژه)اگه موافق بودی به این آدرس مراجعه کن گلم http://istgah.asantabligh.com/tabdol1.phpl

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد