خونین شهر

خونین شهر

خونین شهر

خونین شهر

وصیت نامه شهید محمد فرهادی‌نسل‌

وصیت نامه :به نام خدا و برای خدا و برای رضای خدا.
به نام ایزد دانا که به طریق رشد و هدایت را برای بندگان خود قرار داده .
به نام آنکه پاسداری می کند از خون شهیدان.
با سلام خدمت آقا و مولایمان امام زمان (عج ) و با سلام و ذرود فراوان بر رسول و فرستادة خدا، محمد(ع) و امامان (ع) به خصوص سرور آزادگان حسین ابن علی (ع) و مادر آن حضرت فاطمة زهراء (س) و تمام اهل بیت و با درود بر امت و خانواده شهداء، اسراء، مفقودین و با آرزوی صبر برای این عزیزان و با سلام خدمت خانوادة عزیزم.
پروردگارا ، زبانم از گفتن قاصر است و قادر نیستم و با این زبان الکن سخن بگویم. پس تو خود ، چگونه سخن گفتن را به ما بیاموز ، شور و عشق مناجات را در دل بپروران و ما را از لذت آن بهره مند ساز. خدای را شکر و سپاس که لباس هستی بر ما پوشانید و ما را هدایت کرد و برای رشد و صلاح در این دنیا قرار داد و انبیاء را برای راهنمایی و یادآوری بر ما مبعوث کردتا ما را به یاد روز فصل و تغابن اندازد. خداوند تو را شاکریم از اینکه ما را در ایران اسلامی زندگی بخشیدی و رهبری بزرگ به ما عطا نمودی تا از گمراهی نجاتمان دهدو در مسیر اسلام به حرکت در آورد. من به شکرانه این نعمتهای الهی خود را بندة ذلیل و ناتوانی در مقابلش می دانم و به خاک می افتم و او را سجده و ستایش می کنم.
بندة ذلیل و ناتوانی در مقابلش می دانم و به خاک می افتم و او را سجده و ستایش می کنم.
پروردگارا از آن پس که ما را رهبری فرمودی دلمان را به باطل مگردان و از جانب خود ما را رحمت عطا فرما که بخششگری ، استغفرا... ربی و اتوب الیه
خدا یا رو سیاهم، قلم به دست گرفته ام و کلامی می نویسم و به خوبی از رحمت و بخشش توآگاهم.
بار الهی تمام سختیها و رنجها را تحمل می کنم و هجرت کرده ام تا از گناهانم بگذری. معبودا، هرچه بد باشم باز بندة تو هستم تو ما را خلق کرده ای و بازگشتمان به سوی توست پس مرا بپذبر و در این راه سوق ده تا بتوانم آفریدگارا در این لحظه حساس زندگی ارزنده ترین کاروان شادی.
برای من شهادت در راه توست و امیدوارم که این توفیق را که بهترین ارزشهاست نصیبم سازی .
پس از عمری در منجلاب آلودگی بودن و تحمل سختی نمودن در این دنیای فانی اینک که نظر لطف را بر این بندة حقیر و گناهکار ارزانی داشتی بسیلر شادمانم و تو را سپاس می گویم. نمی دانم در این چند سال که داشتم آیا توانستم دین خود را به اسلام ادا کنم یا نه.
نمی دانم در مدتی که نماز و روزه بر من واجب شد آیا طاعتم مورد قبول ذاتش قرار گرفته یا نه؟ نمیدانم آیا توانسته ام این انقلاب را ***********************

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد