خونین شهر

خونین شهر

خونین شهر

خونین شهر

وصیت نامه شهید محمدحسین‌ زرندی‌

وصیت نامه :سمه تعالی
این وصیتنامهها انسان را میلرزاند و انسان را بیدار میکند. (امام خمینی)
بنام الله درهم کوبنده کاخ ستمگران و با سلام به سالار شهیدان و امام امت خمینی بتشکن و سلام و درود به رزمندگان پرتوان اسلام وصیتنامه خود را شروع میکنم.
آنقدر به جبهه میروم و میجنگم تا شهید شوم. ای جوانان نکند در رختخواب بسر ببرید که حسین(ع) در میدان نبرد شهید شد. ای جوانان مبادا در غفلت بسر ببرید که علی در محراب عبادت شهید شد و مبادا در حال بیتفاوتی بسر ببرید که علی اکبر حسین در راه حسین(ع) و با؟؟؟شهید شد. ای مادران مبادا از رفتن فرزندانتان به جبهه جلوگیری کنید که فردا در محضر خدا نمیتوانید جواب زینب را بدهید که تحمل 72 شهید را نمود و از دوستانم تقاضا دارم که نه تنها ادامه راه من بلکه ادامه راه تمامی شهدا باشند و از خانواده خودم، خواهران و برادرانم میخواهم که اگر چنانچه بدی از من دیدهاند مرا حلال کنند و سلام مرا به رهبرم برسانید و مبادا در فراغ من شیون و ناله کنید که دشمن خوشحال شود. ای خانواده و دوستان و ای مردم مبادا از راه و خط امام غفلتی کنید که کوچکترین غفلت موجب پیروزی و شادمانی دشمن گردد و از خداوند میخواهم که به خانوادههای شهدا صبر عنایت فرماید و امیدوارم که فرزندان شهدا که میوه و ریشه این انقلاب هستند و اینها باید ادامه دهنده راه شهدا باشند و یک پیام کوچک به شما مردم و خانواده خودم دارم که مبادا به مال دنیا دل ببندید که یاد اسلام و خدا را فراموش کنید و مثل این مردمان مرزی کشور البته بعضی از اینها این طور هستند که مانند مردمان کوفه بیتفاوت هستند و هر روز هزاران سرباز امام زمان در شهرهایشان رفت و آمد میکنند و هر روزه چند گل پرپر شده از این شهرها رفت و آمد میکنند مادرم و پدرم و خواهران و برادرانم دوست ندارم که در شهادت من حتی یک قطره اشک برایم بریزید و اگر هم گریه میکنید برای امام حسین و یارانش باشد. مادرم مرگ با عزت بهتر است از مرگ با ذلت و خواری.
مادرم من و دیگر شهدا امانتی بودیم که خداوند به پدر و مادرشان داده بود و یک روز دیرتر این امانت را باید به صاحبش تحویل دهند پس دیگر گریه سودی ندارد. امیدوارم که خداوند به شما و دیگر خانوادههای شهدا صبر عنایت فرماید. خدا حافظ-خدا نگهدار
یگان خدمتی-تیپ 21 مستقل امام رضا(ع)       گردان :فلق
در ضمن محل دفن من را به وسیله نامه به برادرم حسن گفتهام که در بهشت فضل اگر امکان داشت در کنار ابوالفضل مهربانی اگر امکان جا نبود در جای دیگر منتها در بهشت فضل.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد