خونین شهر

خونین شهر

خونین شهر

خونین شهر

وصیت نامه شهید علیرضا صادقی‌

وصیت نامه :بسم الله الرحمن الرحیم
بنام الله پاسدار حرمت خون شهیدان وباسلام ودورد برمهدی موعود منجی عالم بشریت ونائب برحقش خمینی کبیر وباسلام به ارواح پاک طیبه شهدا وباسلام به رزمندگان چون وقت کم است ولحظاتی به عملیات باقی نیست وصیت نامهخ خودرا خلاصه می نویسم تنها وصیت من این است که  هدف از آمدن من به جبهه تنها رضایت خداوند و سرکوبی کفر ونابودی دشمنان اسلام وپیروزی اسلام است وپیام من به خانواده ام این است که از شهادت من ناراحت نباشند وخواهران من هم درشهادت من گریه زیاد نکنند چون این راهی است که همه ما باید برویم وباآمادگی که دشمن دارد امکان برگشت من از عملیات نیست وپدرومادر هم از من راضی باشند ازهمه قومان وخویشان طلب بخشش رضایت دارم وامید وارم که این بنده حقیر را عفو نمایند برای مین 3 ماه روزه بگیرند ویک سال هم نماز بخوانند واز خدای بزرگ می خواهم که شهادت نصیبم کند اگر من شیهد شدم این برای شما این افتخار بزرگی است
من یک بسیجی هستم ووظیفه دارم برای خدا درراه وطنم جان بدهم برای من هیچوقت ناراحت نباشید چشمهایم را باز کنید که دشمنان نگویند کورکورانه مرده است پولی در سپاه وبانک دارم کمی برایم خرج کنید وبقیه رابه جبهه بفرستید پدر عزیزومادرعزیزوخواهر وبرادر عزیزم من به شما خیلی علاقه داشتم ودارم ولی این علاقه هر گز مانع بین من ونماز وخدا نمی شود
والسلام دوستار همیشگی شما
علیرضا صادقی                                 
15/11/1364

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد