خونین شهر

خونین شهر

خونین شهر

خونین شهر

وصیت نامه شهید ابراهیم‌ زمانیان‌یزدی‌

وصیت نامه :بسم الله الرحمن الرحیم
انا الله وانا الیه راجعون
بنام ا…  پاسدار حرمت خون شهیدان
فوق کل ذی بر ، بر - حتی یقتل فی سیبل ا… فلیس فوقه بر ترجمه بالا تر ارهر خوبی نیکویی وخوبی دیگر هست اما بجز جبهه تا اینکه انسان در راه خداوند کشته شود دیگر فوق این پاداش وثوابی نتوان تصور کرد                            حضرت محمد (ص)
بنام یگانه عالم منجی عالم بشریت مهدی موعود (ع) نجات دهنده آدمیان است وبه نام پاک شهدای صدراسلام تاکنون وبه نام آن پیرجماران امید مستضعفان تمام جهان وباامید پیروزی رزمندگان اسلام برکفر جهانی سخنی چند با برادران وخواهران مسلمان
هموطنان عزیز همیشه همبستگی وانسجام خود را حفظ کنید تا بدینوسیله وحدانیت خود را به دشمنان اسلام نشان دهید چون درتاتریخ ثبت شده است بهترین راه برای نابودی وحدت یک جاممه نفرقه میباشد شما برادران وخواهران عزیز ازتفرقه دوری کنید ودست به دست هم دهید تابدین وسیله خارچشم دشمنان باشید شما برادران وخواهران که بااتحاد وهمبستگی خود شکوفه های انقلاب رابه ثمر رسانده اید همیشه سعی کنید مخلص باشید هر کارمی کیند برای رضای خداوند باشد چونن هر قدم شما که برای رضای خداوند کارکند برابر با هفتاد هزار حسنه است که درنامه عمل شما اعمالتان نوشته می شود خلوص به معنای رضای خداوند است پس برادران وخواهران عزیز مبادا وقتی که به مقام ومنزلتی رسیدید از زیردستانتان یادتان برود ویا خدایی نکرده آنها را مسخر ه کنید که خداوند رحمان فرموده اند که اگر در دنیایی کسی را مسخره کیند درروزقیامت درجهنم شمارامسخره می کنم برادران عزیز به خود آیید که سرافکندگی آخرت بس دردناک است که گویند که شعری در وصف ما دررزمنده که شهید خود سرود است
گمان مبر که من آرام ورام می میریم                 من آن تنم که خود را بکام می گیرم
من آن یلم که به میدان چوشیر غرانم               به روز رزم سلحشور مرد ایرانم
عود شکارم ورزم آور حریف شکن            همیشه یاور وپاسدار وطنم
برای دشمن من جز شکست راهی نیست        به غیر آتش من بصروپناهی نیست
زیروبحر وفضاشعله برفروزانم                    هجوم وستیز ه ظلم رابسوزانم
طلایه دار طلوع ستاره سحرم            طلوت سخن فتح آیه ضائرم
جها د پاک توصبر است مادر خوب                  تو سرفراز آنن بزرگ مجنون
دورد برتو که شیر تو شیرپرور شد              فروغ مهر تو گرمی گرفت وآذر شد
من از تو هستم ودرمن هر آن چه هست        از توست تو ازخدای وپیروز وبی شکست تو  

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد