خونین شهر

خونین شهر

خونین شهر

خونین شهر

وصیت نامه شهید محمد ط‌اهریان‌

وصیت نامه :بسم الله الرحمن الرحیم
ومن یخرج من بیت مهاجراً الی الله ورسوله ثم یدرکه الموت فقد وقع اجر علی الله.
و کسی که خارج می‌شود از خانه‌اش و مهاجرت می‌کند به سوی خدا و رسولش، پس درک می‌کند مرگ را پس قرار می‌گیرد و اجرش با خداوند متعال است.
این وصیتنامه راکه می‌نویسم نه بخاطر اینست که حتماً یقین دارم شهید می‌شوم لاکن فقط از این جهت است که مولای موتقیان علی (ع) فرموده‌اند: (الوصیته حق علی کل مسلم ) و اگر شهید شدم چه بهتر از این زیرا این آرزوی دیرینه‌ام بوده است و این آرزوی بوده است که مدتها با آن زندگی کرده‌ و با آن قدم وگامی در جهت حقیقت واسلام ودین خاتم الانبیاء برمی‌داشته‌ام سپاس بی‌کران بر خداوند متعال که به ما هستی بخشیده و حمد وستای فراوان بر یگانه خالق بی همتا که تمامی موجودات و تمامی هستی ونیستی به دست اوست و اوست که می‌تواند بمیراند وزنده کند. اوست که به هر کاری قادر وتواناست. سپاس وشکر خداوند متعال که مرا جان داد و هستی بخشید ومرا در عصر و زمان امام عصر آقا امام زمان (عج) قرار داد. وخدا را شکر می‌کنم که در ایام جوانیم که حساس ترین موقعیت عمر انسان است که می‌تواند شیطان در آن نفوذ کند وبه باطل کشیده شود. انقلاب اسلامی به رهبری ابراهیم زمان مردی از اولاد پیامبر اکرم ( ص ) قرار داد ومرا به وسیله این ابرمرد تاریخ در مسیر انقلاب اسلامی قرار داد وهدایتم کرد و باز از همه مهمتر اینکه در این ایام جنگی بین حق وباطل رخ داد و می‌توانستم به دستور امام عزیزمان که همان دستور اسلام است عمل کنم وبه پیکار بر علیه ظالمان تاریخ برخیزم وبه این افتخار نائل آیم وبا درود وسلام بر یگانه منجی عالم بشریت آقا امام زمان (عج) فردی از اولاد پیغمبر(ص) و نایب برحقش خمینی روح خدا این؟؟؟ در راه اسلام و ابراهیم زمان درحم شکننده طاغوطیان تاریخ وبا سلام بر خانواده‌های صابر شهدای راه حق وحقیقت. وسلام ودرود بر شما ای پدر ومادر گرامیم که مرا با هزاران زحمت ورنج و اندوه در آن ایام کودکی بزرگ کردید واز شما سپاسگزارم که توانستید مرا طوری تربیت کنید که به راه باطل کشیده نشوم واز شما سپاسگزارم که مرا خوب تربیت کردید وبه موقع در مسیر انقلاب و اسلام قرار دادید و مرا با فرامین اسلام وامامان آشنا کردید تا بتوانم در راه اسلام حرکت کنم، ای پدر گرامیم که برای هزینه خرج من وزنده بودن من هزاران رنج تحمل کردید و زحمت کشیدید تا بتوانید خرج مرا فراهم آورید و مرا بزرگ کنید ومن شاید در مقابل زحمات شما برای شما کاری انجام نداده باشم و حتی در بعضی مواقع شما را ناراحت کرده باشم امیدوارم که مرا حلال کنید.
و ای مادر گرامیم از تو سپاسگزارم که در ایام کودکی من رنجها وزحمات فراوان متحمل شده‌اید وشبها از خواب گران خود می‌کاستید ودر کنار گهواره من شبهارا بسر می‌برده‌اید و از شیره جانتان به من تزریق می‌کرده‌اید ومی‌دانم تا موقعی که مرا بزرگ کرده‌اید هزارها رنج کشیده‌اید ومن در قبال زحمات شما قدر شما را ندانسته و شاید شما را ناراحت کرده باشم امیدوارم که مرا حلال کنید، آری می‌دانم که چقدر نسبت به من علاقه داشته‌اید و حالا که خبر شهادت مرا به شما می‌دهند برای شما چقدر دشوار است ولی می‌دانم که با خود می‌گوئید که چون بخاطر خدا بوده است مانعی ندارد، ومی‌دانم که دستهایت را بسوی خداوند دراز خواهی کرد با خدا خواهی گفت: که خدایا این هدیه ناقابل را از من قبول بفرما. آری می‌دانم ای پدر ومادرم برای شما مشکل است ولکن چون بخاطر خداهست صابر باشید وصبر کنید که خدا صابرین در راهش را را دوست دارد.
ای پدر ومادر گرامیم از شما می‌خواهم که برادرانم را حسین وار تربیت کنی وآنها را بزرگ کنید ودر راه خدا برای رفع فتنه بر علیه اسلام ودین مهیا سازید ودر این راه بفرستید تا بتوانند دین خاتم الانبیاء را احیاء نگهدارند. وبتوانند را مولایمان علی(ع) وراه آقا ابا عبد الله الحسین(ع) را ادامه دهندو از شما می‌خواهم که خواهرانم را زینب وار تربیت کنید تا بتوانند خون برادرانشان را به گوش ملتها برسانند و نگذارند که خون برادرانشان پایمال شود. و امیدوارم که همگیتان در راه خدا استوار باشید.
ای پدر ومادر وبرادرانم وخواهرانم درست است که خبر شهادت مرا که بشنوید دلتان می‌خواهد که گریه کنید. من گریه شما را منع نمی‌کنم زیرا که حق دارید ولی موقع گریه کردن از ابا عبد الله الحسین و علی اکبر و حضرت قاسم (ع) بیاد بیاورید وبرای آنها گریه کنید زیرا که مصیبت امام حسین (ع) و فرزندش از تمام مصیبتها بالاتر است زیرا که امام حسین (ع) واقعاً مظلوم بوده پس صابر باشید زیرا خداوند با صابرین است. آری ما باید برویم تا اسلام زنده بماند و در این قسمت من به آن صورت پیامی برای شما امت حزب الله ندارم زیرا که پیام زیاد است وشما تمام چیزها را می‌دانید، و وفقط زمان، زمان عمل است؟؟؟ زیرا امروز روز عمل است و حسابی در کار نیست و فردا روز حساب است و عمل در کار نیست و فقط تنها پیام اینست که امام را تنها نگذارید، و پیرو روحانیت متعهد ومتدین به دین اسلام باشید و از خانواده‌های شهدا می‌خواهم که صابر باشید و نگذارید خون شهدایتان پایمال شود. و دیگر از تمامی همکلاسیهایم و آموزگارانم می‌خواهم چنانچه آنها را ناراحت کرده‌ام امیدوارم که مرا ببخشند و همچنین از تمامی دوستان شناسان واقوام و برادران مؤمن می‌خواهم مرا حلال کنند ویاید بدانید که من به تمامی اصول وپایه‌های دین مبین اسلام وبه دوازده امام (ع) اعتقاد دارم و شیعه؟؟؟ هستم ومن با چشمانی باز وراهی روشن قدم به این ؟؟؟ وتمامی مسائل آن را دانسته واین راه مقدس را انتخاب کرده‌ام و انگیزه وعرضم از انتخاب این راه مانند پیشوایم امام حسین (ع) بوده است که فرمود: من بخاطر هوا وهوس وریاست قیام نکرده‌ام بلکه بخاطر امر به‌معروف و نهی از منکر و احیای دین جدم قیام کرده‌ام و من نیز بر این اساس برخواسته و پا به میدان نهاده‌ام وافتخار می‌کنم که به این فیض عظما نائل شده‌ام امیدوارم خدا قبول فرماید.
آری من که شهید شدم، ولی موقعی که به حرم امام حسین (ع) رفتید سلام مراهم به آقا برسانید.
       مرغ باغ ملکوتم نیمی از عالم خاک                 چند روزی قفسی ساخته‌اند از بدنم
و در آخر مسائلی که از حق تعالی برگردنم هست اینست که که حدود 45 روز، روزه قرض دارم امیدوارم که خودتان بگیرید و یا مقداری از حقوقم را به کسی داده ؟؟؟؟ بگیرید تا آنها را بگیرد و انجام دهد. و احیاناً کسی از من طلبکار است بپردازید ودیگر چنانچه جسدم بدست شما رسید در مزار شهید مدرس کاشمر دفن نمائید. و اگر احیاناً مایل بودید در جای دیگر ؟؟؟ زادگاهم دفن نمائید مانعی ندارد. ولی بهتر است در مزار مدرس ودر کنار دیگر دوستان شهیدم دفن نمائید.
(( والسلام علیکم و رحمته الله و برکاته ))
جنگ جنگ تا رفع فتنه در جهان
اسلام پیروز است ظلم نابود است
وصیتنامة محمد طاهریان
امضاء: 16/11/64

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد