خونین شهر

خونین شهر

خونین شهر

خونین شهر

وصیت نامه شهید محمود عرفانی‌بوجار

وصیت نامه :بسم الله الرحمن الرحیم
بنام الله پاسدار حرمت خون شیهدان وباسلام به پیشگاه امام زمان (عج) وامام خمینی نایب برحقش وبیاد تمامی شهدای انقلاب اسلامی
قل لاتمنوا عل اسلامکم بل یمن علیکم  ان هدایکم الایمان
بگو با اسلام پذیری بر من منت نگذارید بلکه خداوندبرشما منت دارد که بسوی ایمان شما را دعوت کر د
اشهد ان لااله الله                   واشهد ان محمد رسول الله
واشهد ان علی ولی الله
شهادت می دهم بریگانی خدا وشهادت می دهم بررسالت محمد (ص) خاتم النبینین ولایت علی (ع) واولاد معصومش
برادران وخواهران سلام علیکم مطالبی که الان می نویسم خودم بافکر خودم نمی نویسم بلکه این فلم است که روی کاغذ حرکت می کند واین قلم راهم نیروی دیگری می رقصاند این کلام کلام زیبای خدایی است کلام آشنایی که هر کس از زیان حقیر شینده نیست روسیاهان را چه به این نوشته
ای شهدا به خون پاکتان قسم ای امام به آن کلامت قسم ای علی به ولایت برحقت قسم ای محمد به آن رسالت پاکت قسم ای مستضعفین به این جنگ وجهادتان قسم ای دانش آموزان به آن کتاب درستان قسم ای متقیان به خلوص نیتتان قسم و ای خدا به کتاب مقدس قرآن قسم وبه فرمان جهادت قسم جهاد درراه تو بهترین قدمی بود که در زندگیم برداشتم خداواندا به تمامی مخلوقات قسم ازاینکه به اولیائت خواهم رسید وازاینکه میآیم خوشحالم
خداوند ا معشوقا رستگارمان کن وزندگانیمان را منور به نور ایمان بگردان برادران ودوستان شاید همه مرا خوب می شناختید ووقتی این وصیت نامه را می خوانید اعمالم را بیاد می آورید ولی پشیمانم ازشما می خواهم مرا آنچنان که بودم بیاد نیاورید بلکه چنان یاد کنید که سبب آمورزش والدینم باشد میدانید که این  جنازه من جنازه یک شهید نیست ، جنازه گناهکار وروسیاهی است که جنازه دیگر شهدا آنرا زیبا بنظر می رساند برایم بسیار دعا کنید که فقط در جایگاه شهدا دفن شده ام وای مومنین در نمازهایتان شفاعتم کنید پدر عزیزم یک عمر رنج وزحمتت را تقدیم کردی هر گز ناراحت نباشی مسئولیت شما بنحو احسن انجام شده من امانت خداوند بودم ودر نزد شما امانتش را پس دادید
وباید شاکرش باشید که قبول کرده  است پدرجان از ائمه طلب شفاعت کنید
از برادرانم می خواهم حسین وار وازخواهرانم می خواهم زینب وار رفتار کنند آنهاهمه را برای رضای خدا می دانستند اگر دلتان سوخت وخواستید گریه کنید به مظلومیت امام حسین ویارانش گریه کنید خداوندا من در کربلای حسین نبودم ت  حر ببینم ولی همانطور که امامان فرمودند که تاریخ معلم انسانهاست رفتار کردم واز حر درس گرفتم الها مورد قبول درگاهت باشد انشاءا…. هدفم فقط این بود که دین محمد      (ص )را حمایت کنم واین صدق نیت را در امام خمینی دیدم وبه فرمانش لبیک گفتم مومن از اصل مر گ که رسیدن به دارثواب است خوشحال می شود لیکن تاخیرش را دوست داردتا بندگی بیشتر کند درعین حال هرلحظه ای که اراده خداوندیبرمرگش نعلق گیرد راضی ودلخوش است خداوندا با من با عدلت رفتار مکن ازهمه شما که این وصیت  نامه را میخوانید تقاضا دارم یم روز نماز برایم قضا کنید ویک فاتحه برای مرحومه مادرم بخوانید
به امید پیروزی رزمندگان اسلام برکفر جهانی
وبا آرزوی طول عمر برای امام عزیزمان
والاسلام محمود عرفانی بوجار                              خدایا خدایا تا انقلاب مهدی خمینی رانگهدار 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد