خونین شهر

خونین شهر

خونین شهر

خونین شهر

وصیت نامه شهید صفرعلی‌ علیزاده‌

وصیت نامه :خدایا تو شاهد باش که من هدفی جز تو مقصودی جزراهی که توخودت توسط پیامبر اکرم وامامان معصومت بمن نشان دادی ندارم وعشق جز شهادت درراه تو راندارم وامید م به توست وعیر تو پناهگاهی ندارم هرچند بنده ای معصیت کارم وبارگناهانم بردوشم سنگینی می کند منتها از درگاه لطف و کرمت نامیدهم نیستم وبه فضل وکرمت چشم دوخته ام و امیدوارم که اینبار هدیه ای که خودت بمن ارزانی داشته ای تقدیمت کنم جوانان مابا ید قدر این نعمت بزرگ رابدانند و پیش از آنکه مرگ سیاه دامنگیرشان شود مرگ سرخ را استقبال نمایند وهر کس دراین معامله نافع پشیمان گردید بدانید که بطور حتم ضررکرده است از آنجایی که برهر مرد مکلف لازم است که هنگام فراغت از این دنیای فانی وصیتی نماید لذا به چند توصیه از برادری که هم اکنون میان شمانیست وروحش ناظر اعمال وکردار شماست
خدمت پدر ومادر وبرادران هادی وحسین وخواهرانم سکینه وآسیه سلام مخصوص می رسانم وامیدوارم از این که من خدمت خواهرانم آسیه جان وسمیه جان توصیه ای که بر شما دارم فقط یک کلام اس حجاب خود رزمندگان رایاری می کنید وآسیه هم که بزرگ شد از شما یاد می گیرد وبا حجاب باشید خدمت برادرم هادی جان مرا حلال کن واز من راضی باشند که اگر خدا بخواهد درآن دنیا یک جای که بتوانم داشته باشم پدرجان مرا دربهشت رضا دفن کنید راستی پدرجان رحمان اصغر پور از من صد وپنجاه تومان می خواهد خواهش می کنم بدهی مرا بدهید واز او حلالیت بطلبید انشاء ا…  که از من راضی باشد
واسلام علیکم ورحمه الله وبرکاته
سرباز شهید اصغر علی علیزاده
بادعای شماعزیزان انشاءا…

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد