خونین شهر

خونین شهر

خونین شهر

خونین شهر

وصیت نامه شهید محمود فضلی‌شهری‌

وصیت نامه :با درود و تهنیت به آفریدگار عالم که انسان را اشرف مخلوقات قرار داد و سلام ودرود بر نایب بر حقش امام خمینی. من وصیت نامه ام را از آنجا آغاز می کنم که در دنیا به جز شهادت در راه خداوند مقام بالاتر و ارزنده‌ای نیست شهادت، جنگیدن در راه خدا و کشته شدن برای اوست پدر ومادر عزیزم امیدوارم بعد از شهادتم هیچ گونه ناراحت نباشید چون من همیشه در دنیا در انتظار شهادت بودم و پدرم شما خیلی حق بر گردن من داشتید و در دنیا نتوانستم تا اندازه‌ای جبران محبت شما را بکنم ولی امیدوارم که مرا به بزرگی خودتان ببخشید همسایگان و دوستان وخویشان از من بدی دیده اند، امیدوارم که به بزرگی خودشان ببخشند. پدرم من مقداری پول در بانک دارم پولها را بردارید و در هر راهی که می خواهید خرج کنید و مادرم مانند زینب پرصبر باشید که خداوند همیشه همراه صابران است. در ضمن اگر در نزدیکی ابوالقاسم برادرم جا بود مرا دفن کنید و اگر هم جا نبود اختیار در دست شماست.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد