خونین شهر

خونین شهر

خونین شهر

خونین شهر

وصیت نامه شهید حسن‌ فنودی‌

وصیت نامه :بسمه تعالی
ولاتحسبن الذین قتلوا فی سبیل الله امواتاً بل احیاء ربهم یرزقون
آنهایی که در راه خدا کشته می‌شوند آنها را مرده نپندارید بلکه آنها زنده هستند و نزد خدایشان روزی می‌خورند.
با درود و سلام فراوان بر پیشگاه مقدس آقا امام زمان(عج)و نائب بر حقش خمینی کبیر «روح خدا»امید مستضعفان جهان نور چشم ملت ایران وبا سلام بر شهیدان راه حق شهیدان صدر اسلام شهیدان جنگ تحمیلی که با نثار خونشان نهال اسلام را آبیاری نمودند و خط سرخ شهادت، «محمد (ص) و علی(ع)»را پیشه خود ساختند با زماندگانم نمی‌دانم این وصیت نامه را که می‌نویسم در بین شما خواهم ماند یا نه.
آنکس که تو را شناخت جان را چکند             فرزند و عیال و خانمانرا چه کند
برای اینکه بفرمان امام لبیک گفته باشم و قسمتی از وظیفه خودم را نسبت به دینم ادا کرده باشم خداوند تبارکو تعالی توفیق فرمودند تا به جبهه‌های حق علیه باطل روانه شوم.
تذکر به پدر ومادر گرامیم :پدر و مادر مهربانم اگر من شهید شدم ناراحت نباشید و برای من گریه نکنید و برای من لباس سیاه نپوشید چون اگر دشمن بشنود خوشحال می‌شود.
اگر که من شهید شدم در زادگاه خودم مرا دفن نمایید.
من نمی‌خواهم همچ مظلومان در بستر بمیرم         می‌روم همچو شیران در دل سنگر بمیرم
زندگی خوب است اما جرعه آب شهادت        می‌روم تا به عزم خویش آرام بمیرم
از عموم کسانی که بنده را می‌شناسند اگر از من ناراحت هستند یا بدی دیده‌اند انشاءالله می‌بخشند.
حسن فنودی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد