خونین شهر

خونین شهر

خونین شهر

خونین شهر

وصیت نامه شهید رمضان‌ مصط‌فوی‌

وصیت نامه :بسم الله الرحمن الرحیم
انا لله و انا الیه راجعون
شمشیر عشق بر سر سنگ مزار ماست
ما عاشقیم، شهادت افتخار ماست
شهیدان به مسئولیت خود عمل کردهاند و با خون خود این انقلاب را به پیروزی رساندند و حالا نوبت ماست که راه آنها را ادامه دهیم نه با شعار بلکه با عمل.
«انما الحیوة الدنیا لعب و لهو و ان توضوا و تنقوا یوتکم اجروکم و لا سئلکم اموالکم»
بدانید که زندگی دنیا بازیچه و هوسرانی نیست و اگر به خدا ایمان آرید و پرهیزگار شوید پاداش اعمال شما در بهشت ابد خواهد بود و از اموال شما چیزی (مزد هدایت) نمیخواهد.
«الذین امنوا و هاجروا و جاهدوا فی سبیل ا000 باموالهم و انفسهم اعظم درجه عندا000و اولئک هم الفائزون»
آنانکه ایمان آوردند و از وطن هجرت گزیدند و در راه به مال و جانشان جهاد کردند آنها را نزد خدا مقام بلندی است و آنان بالخصوص رستگاران و سعادتمندان دو عالمند.
«و لئن مقم او قتلتم ا000 تحشرون»
اگر در راه خدا بمیرید یا کشته شوید غم مدارید که به رحمت ایزدی پیوسته و به سوی خدا محشور خواهید شد.
سلام بر پدر بزرگوارم ـپس از تقدیم عرض سلام امیدوارم حالتان خوب باشد ای پدر جان از تو میخواهم که وقتی که خبر شهادت مرا فهمیدید گریه نکنی و خوشحال باشی چون شهید مقام والائی دارد و امامان میگویند که شهادت یک هدیهای است از جانب خدای تبارک و تعالی برای آن کسانی که لایق هستند.
و از شنیدن خبر شهادت فرزندت بجای عزاداری شیرینی به مردم بده تا همه بدانند که شهادت همچون مزه آن شیرینی شیرین است، و در آخر برای آخرین کلمه میگویم که خداحافظ پدر عزیزم.
سلام به میوه قلبم، سلام به کسی که هرگز چه در این دنیا و چه در دنیای دیگر تو را فراموش نخواهم کرد. مادرم تو کسی هستی که شبها از جان خود مایه گذاشتی و زحمت کشیدی و مرا بزرگ کردی تا بتوانم بر تکلیفی که بر گردن من بود عمل نمایم تکلیفی که سرور شهیدان امام حسین(ع) ما را به سوی آن راهنمایی کرده است پس ای مادر جان برای من گریه نکن که من راه را شناختم و ادامه دادم تا مرز شهادت ـ و برای من زیاد گریه نکنی که نمیخواهم دشمن گریه تو را ببیند تو همچون قهرمان راه زینب قوی باش و از اینکه فرزندی هدیه کردی در راه خدا شادی کن و اشک شوق بریز خداحافظ ای مادر نمیبینی مرا دیگر از برادرانم افسوس نخورید که در کنار شما نیستم شادی کنید. روز قیامت همگی در کنار یکدیگر با سالار شهیدان هم سفره باشیم.
برادر جان حسین من نیستم و نخواهم بود که شیرینی دامادی تو را بخورم همانا تو شیرینی شهادت مرا بخور و شربت آنرا بنوش ای خواهرانم صبور باشید و هرگز به خاطر من اشک نریزید زیرا یک قطره از اشک شما باعث شادی در من حقیر نمیشود.
خدمت خانوادههای شهداء سلام میرسانم و خدمت تمام اقوام و خویشان سلام میرسانم و مرا در کنار دیگر همسنگرانم دفن کنید.
به امید پیروزی اسلام بر کفر جهانی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد