خونین شهر

خونین شهر

خونین شهر

خونین شهر

وصیت نامه شهید سیدرضا میرجلیلی‌

وصیت نامه :بسم رب الشهداء و الصدقین
الذین آمنوا  و هاجروا  جاهدوا فی ا… با موالهم و انفسهم اعظم و درجه عندا…
و اولئکم هم الفائزون
آنانکه ایمان آورده اند و هجرت کردند و کوشش کردند در راه خدا با مال ها و جان هایشان، بزرگتر است درجه آنان در نزد خدا و آنان رستگارند.
اشهد ان الا  اله  الا  ا… و اشهد ان محمد رسول  ا… و اشهد ان علی ولی ا…  ما آنقدر در دریای خون شنا کنیم تا به ساحل پیروزی برسیم.
با سلام و درود بر خاتم الانبیا حضرت محمد(ص) و ائمه معصومین، سلام و درود برآخرین ستاره درخشان ولایت و امامت امام زمان (عــج) ، سلام و درود بر نائب بر حقش امام خمینی و سلام و درود بر خانواده شهدا و معلولین و مجروحین و اسرا.
اکنون که من به جبهه می روم با خدای خود عهد و پیمان می بندم که بتوانم در راهش گام بردارم و بتوانم خدمت کنم و اکنون نصیب این بنده گناهکار شده است تا عازم جبهه های حق علیه باطل بشوم تا بتوانم راهم را انتخاب بکنم و خدایا تو شاهدی که از روزی که خود را شناختم تو را نیز شناختم و از روزی که تو را شناختم بسویت شتافتم و تا آنجا که برایم امکان داشت در راه تو کوشیدم، خدایا، ای معبود و معشوق و همه کس و کاره ام، نمی دانم در برابر عظمت تو چگونه ستایش کنم ولی همین قدر می‌دانم که هر کس تو را شناخت عاشقت شد. دست از همه چیز شسته و بسوی تو می شتابد و این را بخوبی در خود احساس کرده و می‌کنم و حالا که من به یاری خدا به جبهه شتافته ام اگر شهید شدم افتخار می کنم و اما پس از شهید شدن چند وصیت با مادرم دارم.
اولین وصیت من این است که از مادرم می خواهم که اگر شهید شدم در تشیع جنازه ام گریه و زاری نکند زیرا گریه شما باعث شادی افراد ضد انقلابی می شود بلکه در تشیع جنازه ام شیرنی جنازه ام پخش کنید.
و پیامی دیگر دارم برای مردم شهید پرور و قهرمان فردوس که گوش به فرمان نائب بر امام، خمینی بت شکن باشید                                       چون اوست که می تواند شما را رهبرباشد زیرا ما برای خدا به جنگ می رویم و امید آن داریم که صدام و صدامیان را نابود کنیم. من از شما مردم همیشه در صحنه و قهرمان ایران خواهانم که پشتیبان امام و جبهه باشید. من به جبهه می روم برای جنگ با کفار و دفاع از آب و خاک ناموسم.
 انشاء ا… تا پیروزی نهایی ایران.
دیگر اینکه از پدر و مادرم می خواهم اگر من به لقاء ا… پیوستم مبادا سپاه پول بدهد زیرا من برای پول نمی جنگم و نمی خواهم جبهه آمدن من به خاطر پول و مال باشد زیرا جبهه من به خاطر خدا و برای رضای خدا می باشد.

به امید پیروزی حق بر باطل.

والسلام علیکم و رحمة  ا… و برکاته.


 سید رضا میرجلیلی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد